jäklar vad duktiga ;)

måste säga att ni blev snabbt väldans duktiga på att kommentera, bra bra ;) har Äntligen fått fingrarna ur och gjort mig treveckors-sallad. Fasen vad skönt, då har jag mat en stund iaf.
Har suttit och kikat på bilder på min skrutt. Gaah. Finns så otroligt mycket fina bilder på honom. Tänkte att jag skulle sätta mig och välja det jag ska framkalla.... suck. Inte nu, det krävs flera dagar känns det som. Men måste ta tag i det snart så de inte går som med Ilex bilder... Det är inte kul, speciellt när de inte finns kvar för då vill man ju verkligen ha alla minnen man kan.
Iaf, urs vad söt min lilla galning var som valp, som socker. Men skenet bedrar ju oftast för tokigare och tjurigare valp får man leta efter. vi blev ovänner redan första kvällen hos uppfödaren, gossen tålde inte alls korrigeringar utan for som ett skott till sitt "sur-hörn" och la sig ner och blängde på mig. det var väl de första han såg till att hitta hemma också, ett "sur-hörn" där man kunde ligga o bara vara arg på matte ett tag & sucka & sucka ännu högre... haha, men han mjuknade som tur är med åren :)

nu ska jag ta en cigg & invänta greys. slänger upp nån bild på dockan... & jaa, jag är sjukt bebbesugen nu men ska vänta ännu ett liiitet tag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha va söt! Öronen var ju bara för gulliga =)

2009-03-11 @ 21:54:58
Postat av: Stina

Haha va söt! Öronen var ju bara för gulliga =)



Hmm man kanske ska skriva vem det är av oxå =P

2009-03-11 @ 21:55:32
Postat av: Maja.

naaaw vilken sötnos!

2009-03-11 @ 22:02:56
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: emma

åååh så sööt! jag vill äta upp han! :-)

2009-03-12 @ 14:12:18
Postat av: Anna

Så otroligt söt! =) Och "Sur-hörn" var en riktigt bra beskrivning! Min byracka har också ett sur-hörn som han lufsar till när han inte får som han vill, och där ligger han och plutar med underläppen i evigheter... ;)

2009-03-13 @ 12:37:08
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback