fotografering.... ;)

kom just hem... hela jag just lite stel, de Är inte varmt ute längre! Jag & Sandra har varit o blitt lite fotade. Just love it! ;) Men kan säga att vi saknade CK en hel del där i början då vi hade behövat någon som tordes säga "gör si, gör så"... Tog visserligen inte så länge fören vi tog tag i det själv & vi tror de blev helt okej bilder :) Svårast var nog evighetsbilden på mig själv måste jag säga, men till sluuuut!
Det är svårt att se seriös ut runt vissa människor.

Nu väntar jag på fröken Lina som ska hämta tillbaka sitt bling-make som hon var så söt att låna ut till oss.

Neej ni, funderar skarpt på att slå igång ugnen så man blir varm nångång....
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback