morgonträning och tvättmaskin!

jisses vad skönt det är med tvättmaskin. det märks att man just nu är inne i ett litet annorlunda stadie i livet  när man blir svinglad över en sån sak. men kan säga att de är inte lite ångest när spy,bajs,kiss tvätthögen växer och man vet att man inte kan göra sig av med den förren om en VECKA!

Beställde ju lite julisar åt min lillis i torsdags eftermiddag.  Igår trillade en avi ner i brevlådan. Ganska imponerad blev jag. Så babyshop.se får lite beröm för det MEN såklart då dem varit snabba hade dem lyckats packa fel en av sparkisarna & jag is som vanligt Inte tjorva och skicka tillbaka!

och ja, jag är lite shopoholic när de gäller min son, men man kan ju inte låta bli. eftersom jag såklart tycker att han är helt perfekt så är han ju så söt i alla kläder.

Så ett tips till mammor, finns HUR mycket snygga bodysuits som helst. Dem är superenkla och sköna för bebbarna när de börjar bli lite rörligare. (jag gillade inte dem så länge mario var svag i nacken och knövla över huvet, men från strl 68 ungefär) Eller julklappstips till oss, har kommit in flera nya som vi missade. jättesöta.

Jag börjar inse Varje dag att vi behöver fasen ett hus! Mario behöver ett eget rum & jag också. Jag vill ha en hörna för mitt smink och mina hårprylar för man glömmer fasen vad man har  för skuggor och andra roliga prylar när dem ligger i olika sminkväskor överallt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ahh.. En uvi som gått upp i njuren! Har som inte ens märkt att jag haft det...

2010-12-05 @ 01:45:22
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, tänk vilken dröm att ha en riktig sminkavdelning, fin förvaring, bra spegel och bra ljus. Man hade nog vuxit fast där :) Blir lätt att man använder det som är framme och närmast när man har det nerpackat och svåråtkomligt.



Hör av dig när du har tråkigt så gör vi något! Om inte annat kan vi spendera timmar att titta på gossen! :) Han är otroligt vacker.

2010-12-08 @ 12:43:43
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback