Väldigt länge sedan...

Har ju då inte haft någon blogg inspiration alls. Mest bara sjukt trött hela tiden. Tänkte att jag sätter lösen så jag kan skriva lite vad jag vill utan att tänka på vad jag slänger ur mig... Det hjälpte inte, ides inte skriva iaf.
Min  lillefis växer grymt mkt hela tiden, inte så liten längre, 17-18 kg väger token vid de här laget.

Annars händer det ju andra saker hela tiden. Men inga bloggämnen ännu känner jag. Nå tänkte bara säga att jag lever, även om det är just. Suktar mest efter utlandsvärme just nu. Ge mig!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Emma

yeey! äntligen ett blogginlägg :) har funderat varför det inte gått att komma in på din blogg!

2010-02-06 @ 15:23:13
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: lina

kul att du är tillbaka, även om du inte är så flitig. Vi syns snart :) KRAM

2010-02-06 @ 22:56:43
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback