jag överdriver inte.

har ju gnällt en hel del över att jag är less på denna Fettomobbning man utsätts för hela tiden.
Har ju också hört att endel tycker att jag överdriver (herregud, jag är ju gravid, jag får ju ta kommentarerna helt enkelt)

Var en snabbrunda på coop igårkväll. På dem minuterna hann jag bli trackad två gånger varav den ena Skriker över halva affären "Meen faaaan vad FET du är!"

Det är svårt att vara en stolt vacker gravid då kan jag säga när man vet att man ser ut som sju svåra år. Sen tror jag att mitt tidigare liv som Tjockis satt sina spår och gör att jag mår ännu sämre av den här kroppshyddan.
Jag har verkligen blivit fixerad vid det här med min vikt, har gått upp kopiöst mycket trots att jag inte tycker att jag syndat så farligt med maten. Men det är bara gilla läget, alla är vi ju olika, jag vet men jag känner mig ändå som ett mobbat barn.

Har pratat med min uppfödare nyss. Deras tik hade blivit VA5 på SSM bruksklass. Fatta hur bra det är, mest troligt är de den tösan som blir mamma åt våran nästa.
Min gosse har de bra där, han har inget nytt hem än så står med sin mamma Rina. Men jag saknar honom så otroligt mycket, mammas Galning. Han har nog häftigast personlighet av alla hundar jag lärt känna. Till och med coolare än Tedsan.


Kommentarer
Postat av: emma

har hört fler som tycker det är jobbigt med kommentarerna! men ingen menar ju att du är fet. de syftar ju på gravidmagen :) men det kanske är svårt när man känner sig obekväm i sin kropp att ta det som komplimanger! nu har jag ju inte sett dig i verkligheten men på bilderna tycker jag då att du är en väldigt vacker gravid kvinna :) dom där kilorna kommer bara rasa av dig så fort ungen har kommit ut ska du se! nog för att det har stannat av för mig nu, men jag har inte varit så duktig nu efteråt heller :) hehe!

2010-07-29 @ 11:45:20
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: emma

nej, det är sant! man bör kanske välja bättre ord! fet är ju inte något bra ord om man vill berömma någon!

2010-07-29 @ 16:16:51
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Tessi

Visst är de kul att svälla utan att man syndat desto mer..Och sen att man ska bli trackad fast man har kämpat att stå emot alla frestelser och ändå gått upp i vikt.. För de är inte lätt att vara gravid och stå över alla godsaker:)

2010-07-29 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback