riktigt risig!

såhär ful i håret har jag nog inte varit på länge. yuck.
gigantiskt utväxt. nå, ska fixas på måndag. lever ju ändå i uppsatt hår just nu för att slippa tvätta de jämt från babyspyor.

min minibebis är inte så mini nå mer, lillfisen är uppe i 3685 gram. vi tycker att han är "jättestor!" haha.
måste ju påpeka att jag har väldans bra ögonmått, när jag ringde storebror efter att han kommit ut och legade på bröstet på mig frågade han vad han vägde...ungefär sådär eftersom de inte vägt han än. "njaaa, 3,5-4 kg, han ser ganska rejäl ut!" :D

jag börjar vara lite rastlös. det är ljuvligt skönt att vara mammaledig måste jag säga, dagarna går rätt fort och jag är pigg. fast inte så konstigt kanske, har ju acke hemma ännu som delar nattskiften med mig. jag har då hunnit bli bortskämd. insåg igår att om en vecka ungefär ska jag vara "hemma-mamma" på riktigt. alltså ta alla matningar på natten osv, jag har de alldeles för lätt nu :)

nej. har väl inte mycket mer och komma med :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha, ja det var bra ögonmått! ungefär som att ante gissade på att william vägde 3,9 innan vi hade vägt han! :)



åh vad jag längtar upp nu! vill träffa er :)

2010-09-03 @ 10:58:26
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, Jag som tyckte du var så fin i håret nu :)



Och nog tyckte jag han var ganska mini :P

2010-09-03 @ 21:51:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Catja

Men join the club! Å vettu jag har det värre, min jäkla frisör gick och skaffade barn och ska tydligen inte börja jobba nu två veckor efter barnafödande... Vlken typ va? ;)

2010-09-04 @ 21:26:18
Postat av: Lotta

Haha, håller med Catja där ;P

2010-09-05 @ 10:10:44
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback