Boa, neeej tack!

Haha. Nej Therese. Ha en fjäderboa som accessoar känns verkligen TRANSA så det går inte. Moulin Rouge i sig kan ju vara ganska roligt, måste bara göra det till något som jag känner mig bekväm i. Sminket till det temat är ju tokroligt iaf. Massa,massa,mest. Måste gå och hitta mig några rejäla fejkfransar. Nu är ju min smink-vän alldeles i bajsblöja amningsvärlden men kanske hinner bolla lite idéer med henne innan 19.e.

Har hunnit träffa en hel del folk idag med. Fan så skönt de är, glad blir man. Var faktiskt ända till KOS till gullungen Kelly. Hon är strax redan 1 år... jag inser ju att de bara kommer smälla till så är Mario där.
Förmiddagen spenderade vi med Ronja & Fru Larsson.
Jag måste berätta vad jag lyckades klämma ur mig för det lät verkligen ILLA, fast jag inte menade det och det tror jag att jag fått fram nu. Ronja var ganska sur idag så jag säger åt Linda " faaan vad skönt att det är eran unge som är gnällig och inte min!"
Vad jag menade med det hela var ju inte så korkat som det lät och man måste ju kanske känna mig för att läsa mellan raderna = din unge får ju gnälla för de är ju din tredje så vi vet ju att du gör rätt, hade det varit min hade jag ju varit säker på att de var mitt fel.
Fast ändå, jag har ju lärt mig att barn gnäller vissa dagar utan att man Nånsin får veta varför. Det fick vi ju lära oss när Wille & Emma hälsade på oss & var Riktigt jobbig, allt var fel och Emma trodde att hon skämt bort honom. Men det var jag i efterhand grymt glad för när Mario blev precis likadan i samma ålder. Sen fick jag höra att dem tydligen har utvecklingsfaser då dem bara är allmänt missnöjda vad man än gör... Det känns ju bra och veta men som första barnsmamma så funderar man ju verkligen på vad man gör så man inte gör fel hit och dit. Alltså, tänk om jag bara omedvetet råkar göra min unge blyg eller rädd för vissa saker för jag tror ju inte ens man ser det själv... Jag menar, INNAN jag fick barn har jag sett väldigt många föräldrar som gjort sina barn onödigt rädda för t ex hundar... Lätt hänt och dem har nog inte ens tänkt på de själv förstår jag ju nu.

Haha jaa. Jag som å andra sidan vill att gossen ska vara nära mycket hundar lyckas inte hittaa någon hund som vill vara nära honom. Då saknar jag ju såklart min Chino igen. Så underbar som han var med Maja och Alex... En sån vän hade jag velat att Mario skulle ha i en hund. Jag vet ju att en sån relation går inte att få med en människa & jag tror man lär sig mycket av att vara nära djur. Funderar ju på att byta ras, men fan, går det?! Schäfern har ju allt.
Hm, har ju ingen hund på G i närmsta framtiden så Greja måste se till att börja hänga här oftare....

Acke snarkar KOPIÖST idag så de ser inte lovande ut för sömnen för mig.. Jag vill ha ett HUS så man kan fly ljudet! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni får komma å hälsa på =) Nemo är underbar med barn =D

2011-02-09 @ 00:39:13
Postat av: Lotta

Mina är ju ganska hoppiga men dom älskar barn :) och den ena är skällig men det går över efter ett tag :P

2011-02-09 @ 00:50:13
Postat av: Lillemor Widgren

Allas vår Elsa är mycket förtjust i barn så de är bara att komma förbi o låta Mario mysa på;)

2011-02-09 @ 07:43:54
Postat av: Johanna

Vad roligt med Moulin Rouge tema! Ska ni ha något tema på ert bröllop?

2011-02-09 @ 12:56:21
URL: http://www.profotogve.se/blogg
Postat av: angelica - makeupartist

men sluta nu blir jag än mer nervös haha

2011-02-10 @ 10:04:05
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: lina

du är guldvärd nu i dessa tider som är så generös och lånar ut så mycket saker åt oss! :) Ska försöka komma på något bra så du helt säkert kan känna att vi uppskattar det! :) för det gör vi och det är svårt att visa med bara ett tack!

2011-02-10 @ 22:10:56
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback