BRÖLLOP!!

Galet roligt var det. Tycker att vi hade lätt festens bästa bord för vi skrattade konstant. Eller skämdes? Haha. Jag & Åsa kom fram till att man Alltid skäms över sin respektive när den "försöker vara rolig". Jag satt brevid hennes karl och fick skratta i stort sett hela tiden... Medans hon skämdes skapligt mycket. Hon satt med min karl och de hade riktigt roligt fast jag många gånger ville krypa under bordet...
Var ett väldigt annorlunda bröllop. "Moulin Rouge". Bruden hade discoklänning och det var strippor som dansade. Jag vet att man inte "får" kalla det strippa, det är Burlesque. Men jag tycker ändå att det Är det, om än med lite "finare" underkläder och TAZZLES! :D

För kort och gott, man dansar och klär av sig till bara trosor och toffsar... Iaf, dem var riktigt duktiga. Alla kommer ju komma ihåg det här bröllopet och det var verkligen riktigt Fest. Det är ju riktigt kul att vi alla är så olika nu när de ska bli en hel del bröllop.


I morgon fyller mitt stora hjärta 31 år. Jisses han är gammal, haha. Nejdå.
Kom gärna och fika om ni är friska! Även om min Bebis är stor nu, ett helt halvår så fortsätter jag vara Hitler för vi gillar inte att vara sjuka och vi vill gärna kunna vara frisk och umgås med andra Hitlermammor! ;);)


Slänger in lite bilder som avslutning. Måste gå och vakta min tårtbotten jag har i ugnen.


Var bara tvungen att lägga in, klockren bild där jag ville gömma mig.... hahaha!



Jo jag vet, jag ser lite PROMISKUÖS ut med tissorna i vädret men de hörde ju liksom till temat så jag bjussar på det! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är bra, fortsätt vara hitler !;) så kanske vi kommer förbi i veckan ! Du var jättefin, du skulle nästan gjort en burlesquedans istället! Hehe :)

2011-02-20 @ 19:04:37
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: ve

röker du fortfarande eller slutade du när du blev gravid? :)

2011-02-20 @ 19:07:28
Postat av: Anonym

håller med Lina! jättefin :)

2011-02-21 @ 00:15:42
Postat av: Lotta

Jag som skrev det förra ^^

2011-02-21 @ 00:16:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback