bröllop...

ja, nu var det inte mitt eget. har blivit bjuden på ett i sjöfallet i februari. gaah. vet inte ännu hur vi ska göra. är väl inte alldeles för sugen att lämna lillis över natten igen, reeedan.
men nog ska man väl passa på att gå när man väl får. Kanske vi får lite idéer till vårat eget?
Kommer ju vara Burlesque (hur de nu stavas) show på detta och det kan nog bli roligt!

Min ekonomi mascara klarade test nr 2, sova med. Haha. Inte målet för alla kanske men jag måste erkänna att jag är Extremt slö på att tvätta av mig sminket och mascaran såg ut som när jag gick och la mig. Många har ju förmåga att smula sig så allt är under ögonen när man vaknar.

Nu har Fransson dragit iväg. Borta en heeel månad, och nu före har hon varit alldeles osynlig också så när hon kommer hem är de dags att börja vara social igen så vi kan börja knåpa ihop lite smått och gott. Spännande att se vad hon kan hitta för roliga prylar där borta...

Min son är inte på humör så kan inte riktigt koncentrera mig. Kanske ska göra ett ryck här hemma så det inte förfaller allt jag slet med igår :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu svarar jag i den blogg =) Ja kom ner med Mats och då MÅSTE ni komma och hälsa på oss. Är ju så nyfiken på er lill kille!



Angående jobbet, det är helt klart det absolut roligaste jobb jag någonsin haft. Mycket ansvar och många timmar ägnas åt Studion men just nu är det värt det.



Stor Kram!

2011-02-02 @ 08:18:40
URL: http://fagerlonn.blogg.se/
Postat av: Lotta

Klart ni ska gå på bröllop om ni är bjudna! Tror lilla Mario klarar en natt utan er ^^ Men förstår hur du tänker...



Jag är också dålig på att tvätta bort sminket.. Händer typ aldrig att jag orkar tvätta ansiktet innan jag lägger mej :P

2011-02-02 @ 22:06:31
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback