full rulle.

nu börjar äntligen solen titta fram, hur skönt som helst! man får direkt mer energi till att hitta på saker... Alla människor börjar tina fram.
Igår fick jag hälsa på en guldklimp på BB. Jag är förvånad över att jag inte glömt hur små dem är. Det roligaste som finns är att se dessa nyblivna pappor. Dem är så söta, så stolta. Mammor är en annan sak... Dem är mera lugna och lättade på nå vis.

Håller på att leta med ljus o lykta något att ta på mig till bröllopet vi ska på. Det är ju tema så de är direkt lite svårare. Att kontot är tomt gör ju inte saken bättre.

Nu kommer bror o ska instruera mig ang kameran.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du får ju alltid söka igenom min garderob också, med ljus och lykta, om du känner för det.. :)

2011-02-08 @ 16:35:39
Postat av: Lotta

Vad är det för tema på bröllopet då? :)

2011-02-08 @ 19:36:55
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag gör ett nytt försök att kommentera, den första ville inte stanna tydligen! :) klädseln är jobbig, är ju inne på fjärde-femte veckan att bestämma mig och har ännu inte klart mer än skorna, tror jag meen vi båda hittar säkert något annars har jag en rosa boa du kan få låna från min student ;) hihi.

2011-02-08 @ 21:14:54
Postat av: Therese

Eller så har jag ju tydligen beställt en svart också om den passar bättre till din klädsel!!

2011-02-08 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback