hemmafoto!

catja fick komma och ta några hemmabilder på oss bara så vi får några medans lillen är liten... så de blev några 6 månadersbilder iaf. dem blev absolut inte perfekt men betydligt bättre än "semesterfoton". Är allergisk mot dessa FULA amatörbilder som är mörka, fotade i oftast fel vinkel med massa massa skit i bakgrunden. Får inte in i skallen hur folk kan framkalla och FÖRSTORA dessa bilder och Rama in?? Och sen inte fatta att det ser förjävligt ut, haha.
Självklart har jag hundratals sånabilder i album bara för att det är ett "moment" jag vill minnas... Jag älskar ju foton, de syns ju här hemma då jag inte har hjärta att ta ner mina vackra hundar från väggarna än... kanske om några år? Men vilken grej med dem här digitala fotoramarna, då kan man ju se sina foton Ofta utan att det blir Alltför mycket PRO varning i lägenheten.
Jag glider ifrån ämnet märker jag... ovanligt... tss. Iaf. Måste göra bättre bilder med Rent hår här nåndag, men det är fan ett trist moment i livet att tvätta håret... Tar ju sån tid med allt efterföljande och sen hatar jag att gå omkring med kallt blött hår. Då får de hellre va smutsigt :D

Bjussar på några bilder här med fast alla säkert sett dem på fejjan med. Tycker min son blir mer och mer lik mig :D


Kolla våra hakor... Har inte reagerat på min grop fören jag började fundera på vart mario fått sin ifrån ;)




Ni som inte har bebisar kan ju sluta läsa nu för då är det nog helt ointressant och kanske till och med äckligt.
Bytte välling igår och jäklar vad bra våran son har skitit idag, om det nu inte bara är en tillfällighet? Det återstår ju att se men jag tror på det här :) Det är jobbigt när lillis mage inte är helt 100.



Kommentarer
Postat av: Sara

Så söööt han är mario, så fina kort! Tycker han är jätte lik dig!

2011-02-13 @ 23:20:57
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag kunde inte sluta läsa mitt i allt. Men så bra att magen/bajseriet fungerar som det ska nu :) och Jättefina bilder på familjen eran :) har läst ikapp de anda inläggen men jag ids inte kommentera dem också, men ett är ju bättre än inget. :)

2011-02-13 @ 23:35:05
Postat av: Lisa

Jättefina bilder! Det där med byte av vällingen känner jag igen. Mina pojkars magar har verkligen reagerat på vällingbyte (även när dom varit lite äldre).

2011-02-14 @ 08:46:27
Postat av: Lotta

Jättefina bilder! :) Och håller med, Han blir mer och mer lik dig :)

2011-02-14 @ 17:05:31
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lin

2011-02-14 @ 18:34:08
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: lina

ja Mario är toklik dig!=)



Nej jag skojjar inte, min förlossningstant ringde ju mig i lördags och frågade om jag velade ha papprena hemskickade från hur förlossningen hade gått, vet inte varför? Men borde få papprena i veckan ska säga vad det står då.

Hon sa också att jag skulle ringa om jag inte förstod alla förkortningar och sånt..



2011-02-14 @ 18:36:53
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Catja

Gropen i hakan är nått som ALLTID går i arv. Om en av föräldrarna har grop i hakan så får ungen garanterat grop i hakan! :) Det ser ut som att Mats också har grop i hakan...

2011-02-15 @ 08:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback