miniderm test nr 2

ja, min hy ramlar av! det suger... kan inte få en make att se bra ut och utan underlag ser jag genomskinlig ut. det bästa av allt med min torrperiod är att jag fått ett sår i näsan. jag vet, jävligt fräääscht. har kommit på mig själv med att sitta o gnugga näsan för inte ens jag tycker det är ok att klia där o sen var och peta på mario.
är inte alldeles för förtjust i näsolja heller så bara bita ihop för en näspetare gillar väl ingen, haha. jag har inte mycket i huvudet idag.


idag har mario varit med sin farmor & farfar. fan, det känns helt meningslöst att lämna bort han. alltså inte för att jag inte litar på dem, det gör jag. men det finns ju som ingen anledning, han är ju så gosig att ha... han är ju faktiskt bara bebis en gång, och det är ju Min bebis. nu njuter jag faktiskt helt och fullt av det här. jag försöker verkligen berätta allt det där som Alla missat att berätta för mig så ni andra kan njuta tidigare, eller ja man berättar ju åt dem som man märker är mottagliga.


Var till lille melkers familj idag. Fan, måste ju säga att MammaLina ser ju tokfräsch ut! En vecka gammal knodd och jeans och till och med smink! Jisses, jag är impad. Jag gled omkring i mjukisar i Bönträsk med mamma som servade mig med allt från mat till nattpratare vid amning så jag inte skulle behöva vara vaken ensam.
Och Lina, man ger inte för och få, man ger för att ge. Alltså, jag förväntar mig absolut ingenting tillbaka för att ni får låna lite kläder. Det är ju bara prylar och jag vet att jag hade fått låna om du hade varit först... Faktiskt bara därför, för att vara Snäll. Kan vara det ibland jag också ;) Fast alla vet ju vid det här laget att jag är världens fjant, haha.


Nej, nu ska jag hoppa i säng... min son börjar ju bli som "alla andra barn" och vakna vid 7-8 på morgonen... *gäsp*. Mina glansdagar är nog över. OCH jag gör precis som alla andra mammor och har ångest att min gosse är ett halvår och vi "snart" ska skola in hos dagmamma osv... Hjälp!! Kan jag få vara hemma med honom tills han är iaf 15?

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för tipset om urtunningssaxen, ska försöka hitta nån billig så han kanske inte ser helt förjävlig ut i håret ;) Vill inte heller lämna bort melvin i "onödan" för man njuter ju bara av att få ha sin bebis, snart är dom inte bebisar längre!

2011-02-13 @ 10:34:56
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tycker det är skönt med tips från dej, Är ju inte länge sen Mario var lika liten som Vanessa, så du har ju fräscha minnen :)

2011-02-13 @ 17:45:54
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback