ni missuppfattade nog mitt förra? :)

kanske formulerade mig konstigt.... jag bryr mig absolut inte att en hund i bekantskapskretsen heter Mario. Tvärtom, hade denna vackra helkuperade dobberman i huvet när jag tänkte på namnet mario. Vad skulle det störa att dela namnet med en snygg hund? Inte alls, hade varit värre och dela namn med någon ful unge eller gubbe!:D
Mitt flicknamn var min senaste schäfers kullsyster. Alla väljer ju bebisnamn till sin vovvar så då tyckte jag att varför inte göra tvärtom. Sen att SUPERMario är så inne blev ju bara en Bonus. Det var mest "vanligheten" i namnet jag ville ha fram, Att de var som jag trodde, inte alls speciellt vanligt. :) Förövrigt slog jag sedan upp att Nina betyder LitenFlicka. Haha, de passar ju bra för jag är inte många äpplen hög och tänker aldrig bli annat än flicka (är ju ännu en 23 år ung flicka :D)

Idag kom det ett fantastiskt mms. Det blev som jag trodde och det kom en liten prins till! :) Fick studsa upp ur sängen och dagen var gjord! Men nu har vi verkligen fött barn klart för ett tag... Det är ju tungt de här att sitta på sidanom också! Puh!



Mamma & Älskling på 6 månaders dagen!

Kommentarer
Postat av: emma

ni är så fina båda två! :) gud vad smal och fräsch du ser ut!

2011-02-06 @ 23:11:32
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nina, du är ju äldre än mig. Jag är bara 22 år :-)

Det var ett tag sen jag såg dig i blont hår, snyggt! :-)

2011-02-07 @ 06:25:21
Postat av: sus

snyggt Nina.

Du ska helt klart vara en blondie.



kram Sussie

2011-02-07 @ 11:56:59
Postat av: stina

Måste hålla med Emma här! Å Grattis till bröllop!Stort!

2011-02-07 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback