Nina goes blond...

ja, blev lite rastlös antar jag så slet ut löshåret Igen och gjorde lite ljusa slingor. Gamla hederliga hättslingor, bara för att se hur hårt mitt röda satt. De lossnade direkt. Är ju absolut inte jätteblond och inte färdig än. Bara bra om de tar lite tid det här lilla projektet så håller jag mig sysselsatt.

Lekte med mitt hobbyglitter idag. Tragiskt nog fungerar det lika bra som MakeUpStores glitter, och korkad som vi är så köper vi ändå det dyra? Som Lina sa, vi vill väl ha burken?
Finns ju betydligt fler färger dessutom om vi "byter ner" oss till billigare.

Har vallat en höggravid fröken på stan... Det är nog bara bra att röra på sig. Ja, jag tror ännu på min mors ord om att man ska röra sig in i det sista, det funkade ju för mig iaf. Fast jag är ändå lur på att de inte kommer nån bebis fören på fredag.

Nej, nu ska jag gå och mysa med mina grabbar i sängen ett tag och hoppas att min lilla (inte för att någon av dem är speciellt stor)kille ska sova.

Kommentarer
Postat av: lina

Det är dom svarta burkarna som förtrollar oss! Men nu är det skärpning, och thank god panduro! :)



Tror vallningen fungerar.. Smått.. vi fortsätter imorrn! hehe

2011-02-02 @ 23:22:04
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback