bebisar! ;)

Nu är de två bebbar som kan börja titta ut tycker jag. Det är på Riktigt helt ärligt jättespännande att gå och vänta. Ännu mera när man nyss gjort det själv. Man vet hur häftigt det är.Finns nog verkligen inget som slår det! Man är verkligen lyckligast i världen... Det är ju galet intensiva dagar då man blir förälder...

Lyckligast är man ju ännu men nu har man ju vant sig, och så har man inte mängder med hormoner som jäklas me en längre, tack & lov!

Har rensat gossens kläder ikväll. Jisses vad mycket dem hinner få. Har burit bort två MAX-packade bananlådor redan med dem minsta strl, fram till 62.

Ja, just de ja. Så var det ju bröllop för hela slanten just nu, har börjat planera dem här kalla dagarna. Kollat runt på klänningar och det finns alldeles för många. Vi har iaf satt ett datum nu, måste bara få klart med lokal så jag kan skicka ut inbjudningarna så alla föräldrar o blivande hinner boka upp barnvakter osv ;)

och sen var det grejen med Kuvertavgift. Vissa tycker det är hemskt. Jag hör inte till en av dem. Vi tänker ta ut en kuvertavgift av alla inbjudna bara för att slippa sitta och välja bort "mindre viktiga". Jag vill kunna bjuda in alla jag tycker om så då gör vi så och så slipper Ni köpa presenter. Det måste ju vara hur skönt som helst? För helt ärligt, vi behöver inga prylar och jag har inte det minsta glädje av märkesporslin i olika varianter. Delar hellre våran dag med alla våra vänner! :)

Båda min mor & min svärmor är taggade upp över öronen. Jisses, men de är tokroligt! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad spännande! Jag måste erkänna att jag blir avis som tusan! :) men sjukt kul:) kaffe någon dag?

2011-01-08 @ 23:47:26
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: emma

åh det är ju såå kul med bröllopet! äntligen börjar man bli i den åldern så man får gå på lite bröllop :) glömde ju fråga i telen, har ni kommit överens om vilket efternamn det blir? :) hehe!



2011-01-09 @ 00:12:20
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh va roligt att få planera ett bröllop! :) Du måste ju komma förbi och kika på min lilla nån dag nu innan hon blir stor ^^

2011-01-09 @ 02:47:09
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Jessie

Åh vad skojsigt.. tycker det är smart med kuvertavgift.. då slipper man "onödiga" presenter, man kan bjuda lfer och framför allt så slipper brudparet näst intill gå i personlig konkurs =)



Jobbar normalt i veckan så jag dyker förbi å kramas lite med mitt charmtroll.. å dricker kaffe med dig.. =)



kram kram

2011-01-09 @ 09:30:11
URL: http://yessys.bloggplatsen.se
Postat av: morbror

Emma överens och överens säger Nina att det blir Sjöholm då blir det ju det=)

2011-01-09 @ 13:20:52
Postat av: Catja

Jeeess!!!! Å JAG är taggad kan jag lova!! Planeringen är i full gång såhär en kvart efter att nyheten nådde mig! :D

2011-01-09 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback