hemklickat!

lina lurade ju på mig att läsa en sminkblogg här förra veckan tror jag det var. Sjukt kul faktiskt! Men såg att bloggaren använde någon mascara som jag aldrig ens hört om?? Deborah Absolute HI-TECH. Googlade och hittar den på eleven.se för bara 99:-. Blev ju tvungen att klicka hem! Gillar den faktiskt. Har bara hunnit testa två dagar lite halvsnabbt men den är absolut värd den lilla slanten. Tyvärr måste jag också rekommendera att prova den ;) Just nu gillas den bättre än mina DIOR och Lancome mascaror som jag inte riktigt kommit överens med på senaste. Mamma-plånkan gillade den här bättre också.


Hittade tokroliga nagelprylar också... Men den har jag inte råd att klicka hem :(

.
Annars... Händer inte så mycket. Myser på hemma med min lilla solstråle. Det är fortfarande grymt Roligt och Mysigt, att vara mamma är Coolt! Kunde aldrig någonsin föreställa mig hur grymt det är och det går aldrig att beskriva med Ord åt någon... Man måste helt enkelt testa. Till och med jag tycker LÄTT det är värt dem 9 tunga månaderna med +30 kgs övervikt på min 155,7 cm korta kropp. (ja, BOLL). I alla fall, det är skitroligt att det bara blir fler och fler Föräldrar runt i kring en för det är lättare att förstå varandra på nått sätt... Jag kan ju erkänna att jag inte riktigt förstod vad de innebar... Och att jag helt säkert är en såndär Nojjig mamma som jag inte ville bli. Men det är oundvikligt tror jag när man får sitt sköra lilla knyte som man är mest rädd om i hela världen.

Hm... Kliar i fingrarna att jag är sugen att göra något nytt med mitt barr... Äsch, väntar några dagar så glömmer jag bort det och har min lilla toffs ett tag till!

Ska gå ut och jobba lite nu på torsdag igen. Är de någon som vill komma så skriv åt mig på facebook eller ring till jobbet!
Ska gå och ta itu med disken så paltgrytan slipper stirra på mig när jag kliver upp i morgon.


Kommentarer
Postat av: morbror

jag har för mig att du är endast 155,65 cm om jag minns rätt,

2011-01-31 @ 21:45:13
Postat av: Anonym

haha, ja de kan nog vara så nu tyvärr! :)

2011-01-31 @ 22:16:54
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ok.. den var bra.. då ska jag oxå ta i klicka hem den.. =)



Börjar nästan ana ett doldt budskap i din blogg.. tur att jag innest inne är blond så jag inte riktigt förstår.. ;)



kram kram

2011-01-31 @ 23:57:20
URL: http://yessys.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Tror jag också är lite för nojig ibland med min lilla^^^

2011-02-01 @ 18:29:52
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback