inne vecka. . .

haft en riktig Inomhus-vecka, men har haft trevligt sällskap heela tiden så det har absolut inte gjort något.
Har väl egentligen ingenting på hjärtat... Varit och vägt och mätt lillen i veckan, 7,7 kg och 68 cm lång.
Tycker han är riktigt lång våran lillis om man tänker på hur hans föräldrar ser ut ;)

Eftersom min karl var så begåvad och gav bort mitt extra minneskort har jag inga bilder att bjuda på just nu... Booring.
Planerar mest hela tiden för våran dag. Det är ju riktigt roooligt med allt detta fix! Annars har jag en riktigt ful vecka nu, min hy håller på att ramla av ansiktet, så torr är jag och blåsor runt munnen. Yuck. Nån som vet av en bra ansiktkräm som inte kostar skjortan? Har testat mig runt och det blev inte bra... snarare bara massa prickar o svidigare hy.

btw.. till bröllopet.. ingenting finns Preecis så som jag skulle vilja ha det så har ju insett att jag måste göra Allt själv. Allt från dekorera klänningen (sy dekorationerna), baka tårta, bygga tårtställning, Håret (måste inte göra själv egentligen, men för allas trevnad gör jag klart det jag kan själv, haha).
Funderar starkt på att låta Lina göra maken... Hela maken. Det vore skönt att ha en sak mindre att måla och bygga upp i huvet. Andra mammalediga behöver ju också nånting roligt att fundera på om nätterna ;) Man diskuterar ju ändå allt innan och testar en gång före så de är ju inte direkt nån big deal.

Bordsdekor och festlokalens dekor har jag inte börjat med ens än, frivilligt att komma med ideér och all hjälp välkomnas! :)

Kommentarer
Postat av: morbror

jag tycker ni kan ta en helikopter och gifta er på en fjälltopp, blir ganska billigt och bra, så kan jag och maken flugfiska samtidigt=)

2011-01-22 @ 10:54:55
Postat av: lina

ser du inte den nya bloggdesignen?=)

Och vad för bild från sidan ? haha =) Nu är jag verkligen bortkommen ..

2011-01-22 @ 14:50:22
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Lina

det där med hela maken .. hehe.. Vi har samma sminkstil men du är ju kräsen, men vi kan ju alltid leka med lite smink här på vårkanten bara för att det är roligt :) Vi bollar lite ideér.. Och Tomas han är nog taggad för bröllop, har sagt att det är kavaj som gäller och han blev, hör och häpna! Glad över det=) Möjligtvis skateskor men det är överkomligt. Jag är också jättetaggad för eran stora dag, och som sagt, hjälper gärna med det jag kan för att underlätta =) Ska ta med lite ul-bilder till dig nästa gång så ska acke få lägga sin röst. Han verkar ha pejl på läget.

2011-01-22 @ 20:25:07
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: catja

Men du! Testa den jag köpte på apoteket (på tal om ansiktskrämen)! Den var ju tokbillig och varken du eller jag har nu särskilda hudproblem så TESTA! Den är ju så billig så du kan fast kasta den om du inte gillar den! :)

2011-02-03 @ 14:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback