Kicks!

Var och använde resterna av mina presentkort idag! Passade på att unna mig en favoritmascara! Dior iconic med en mini extase på köpet! Lånade morsans mascara för nån dag sen och insåg varför jag varit fast i diorträsket förr:)
Har varit i en dålig mascara period länge nu då ingen varit riktigt bra.. Har tappat mycket fransar efter graviditet och amning och viktras. Lyxbekymmer!

Fick med mig Gåut fransar och ett torrschampo med cocosdoft! Märket är batiste och kostar 55 kr. Finns även för brunetter. De är värt att pröva, kunderna gillar dem iaf!

Tack för mattipsen, tacos har jag tänkt testa och Mario har också fiskbullar som en favorit;)

Kan lika gärna svara här på vad vi handlat och äter. Bara Basicmat då Mario ska gilla det. Köper kött och köttfärs från karlgrens och gör lasagne och köttfärssås. Kasslergratäng, falukorv; korvstroganoff, korv i ugn, korv och potatis. Pyttipanna, potatisbullar, köttbullar, fiskbullar. Ravioli, julskinka och potatis me rödbetssallad, pastasås m bacon, fläskfilé och klyftpotatis el gratäng....
Blev väldigt rörigt men något tips fick ni säkert på morgondagens middag;)
Är inte superrolig mat men Mario gillar det och de är ju de viktigaste. Försöker laga så mycket potatis som möjligt för de är fasen en utmaning, de är lätt att de blir pasta och ris till de mesta.

Nu väntar jag på en av mina förebilder, house! Han är grym;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback