26!

Slänger in ett till inlägg nu när det ändå fungerade! Passade på att mörka ner mig ordentligt nu till 26 årskrisen! Ska mörka ner längderna mer eftersom också känner jag för jag trivs! Fast helt ärligt trivs jag i dem flesta färger, bara man får lite ombyte. Sjukt glad att jag vant bort löshåret. Det känns verkligen uttjatat, iaf i den här kommunen. Satsar ju stenhårt på att vårda mitt barr nu så ska se om jag inte kan få ut lite längd på mitt eget. Nu återhämtar det sig sakta men säkert efter graviditet och amning och alla tussar med nytt hår börjar ligga ner iaf:) slänger in en kass bild på färgen. Mörkt är de iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snyggt! Faaan, nu vill jag å bli mörk. :)

2011-10-11 @ 16:37:52
URL: http://rusubecka.wordpress.com
Postat av: emma

snyggt :) ja du passar ju faktist i alla färger! :)

2011-10-11 @ 22:57:07
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback