Detta löshår!!

Bara för att jag uttryckte hur less jag är på att detta löshår är så uttjatat igår så hann jag inte mer än ställa mig och arbeta så kom det på tal igen Och ännu IGEN med nästa kund. Suck! Förstå mig rätt nu, det är sjukt snyggt med en bra förlängning osv men mitt arbete blir kopiöst mycket tråkigare! Jag vill ju klippa och forma frisyrer inte bara skarva på och göra alla likadana. Ligger ingen kreativitet bakom de liksom. Jag själv har sällan och aldrig roliga frisyrer och ofta löshår också men jag hatar verkligen att sitta i frisörstolen och gör de mesta själv. Och rent tekniskt är de inte möjligt att klippa mig själv bra så jag Is faktiskt inte vara toktrendig, mina idéer lägger jag på mina kunder så jag kan göra arbetet själv ;) Slänger in en bild på min tuffing!;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tycker åxå att det är som ut tjatat med all detta löshår! Visst, det är snyggt. Men varför inte vårda sitt eget på bästa sätt istället?

Om jag gifter mig ska jag sätta hår. Annars får det vara! ;)))

2011-10-12 @ 22:50:54
Postat av: Rebecka

Förresten, Mario ser ut som en riktigt tuff snygging. :)

2011-10-12 @ 22:51:52
Postat av: Lotta

Förstår hur du menar.. Att vara frisör ska ju vara ett jobb man får klippa och dona med massa olika frisyrer och inte bara sätta i långt hår på alla :)

2011-10-12 @ 23:52:22
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback