Gooodis!!

Jag vill ha massa godis, från Statoil hade inte varit fel. Har varit riktigt duktig och inte handlat godis alls i veckan. Ska jag vara ärlig beror det på att jag jobbat varje kväll förutom måndag och då fikade jag mängder i stället!;)

Fick låna två jackor av Martina idag också! Sjukt bra för jag har noll vinterjackor och lika många pengar så det ser inte ljust ut på shoppingfronten;). Behöver bara en längre jacka också sen då, någon som har en sån liggandes? Är inte kräsen för fem öre!

Färgade Erica med KPak idag, blev jättejämn och fin färg och hennes lååånga tunga hår hade fått ännu mera självlockar sen sist. Vilket jag självklart tror beror på schampo-byte. Det har verkligen inte funnits så mycket spänst i det pga de längden! Glömde fota såklart!

Nej nu blev jag tvärless! Harebrahej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Han heter Boss och ägaren heter Petra Andersson :) Tror han är typ 6-7 år.

2011-10-13 @ 22:36:16
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag måste också få mej en klipptid snart :)

2011-10-13 @ 22:56:06
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback