Nina goes Emo!

Haha. Skämt och sido. Jag blev mörk idag. Egentligen bara brun, med lite violetta inslag. Jag kör på kallt nu, därför känns färgen vääldigt mörk. Men kul är de att man får reagera när man går förbi spegeln! Osminkad och blek men nöjd! Ska fota en dagsljusbild i morgon så får ni se att de egentligen är en sexa.

Jisses, fick föresten skämmas som få när jag skulle handla snus idag. Hade inte me legget och självklart var hon stenhård kvinnan. "men nån måste väl känna mig här?? Jag är ju BARA 26 iofs men inte kan man väl ta mig för 17?" givetvis arbetade ingen av mina bekanta på mds idag... Visst, jag är glad att jag inte ser ut som en kärring trots att Jag hittat flera rynkor men myndig ser jag då ut iaf.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe från våran nya maskin och en cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback