Skador

Lyckat .. Klickade igenom min bloglovin och två av mammabloggarna hade lagt in skador. Det kommer nog vara våran vardag ett bra tag fram över.., och har ju varit det ett tag också. Man vänjer sig, dem tål otroligt mycket och det har jag verkligen lärt mig av lilla Charlie. Är faktiskt inte speciellt nojjig när Mario slagit sig. Lite lustigt är de ju att vi mammor måste fota deras små skador. Slänger in en bild på min toker också.. Säkert femte gången han slog tänderna ordentligt så man lär sig inte så fort av misstagen ;) men glass botar de mesta!

Kan ju vara bra för er andra som inte har en tok som challe i närheten att se våra bloggar, dem överlever!;)


Kommentarer
Postat av: emma

haha nej det var ett relativt litet skrapsår. det var så kul för williams fröken var verkligen helt inställd på att jag som alla andra hönsmammor skulle bli helt förskräckt och säkert skälla ut dom ;) men jag bara "men se har du fått ditt första skrapsår william?!" som du säger så tål dom mycket. ett litet skrapsår är inget att oja sig över. :)



haha vad han ser läskig ut mario, kunde ju vart en halloweenoutfit ;)

2011-10-27 @ 22:49:24
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Rebban

Åhh, aj som fan. Stackars liten. Tror jag kommer svimma när det där händer oss. :/

Och nä, jag har aldrig varit blödig och direkt känslig för "lite" blod innan jag blev mamma! Konstigt det där.



Kram

2011-10-28 @ 00:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback