Voksipåsarna!

Måste bara skriva några rader om det är fler som är lika slow som jag när de gäller dessa "designerpåsar". ;) träffade Rebban idag och vi började diskutera hur mycket man ska klä sina små i vanlig ordning och kom in på dessa suveräna åkpåsar. Hon hade precis som jag svurit över att de inte är hål för bältena i vagnen FAST hon hade däremot tittat lite nogrannare och sett att de faktiskt är sicksackat för att man ska kunna göra hål om man vill! Perfekt! Slipper jag svära mer över det! Nu är det fixat, lyckades självklart hugga mig ordentligt i fingret med min frisörsax då jag gjorde hålen men de är de värt!;)
Alla ni andra kanske har vetat det här sen länge, tänkte bara bespara er grubblerier ifall att!


Kommentarer
Postat av: Rebban

Ja, alltså man kan ju bli tokig för mindre. Och tydligen ska man vara extra smart och slug när det kommer till åkpåsar, bil barnstolar, barnvagnar & dyligt.

Haha.

Kram!

2011-10-20 @ 23:24:17
URL: http://rusubecka.wordpress.com
Postat av: Stina

Nina! JAG HAR ÅXÅ SVURIT ÖVER DETTA PROBLEM IDAG!! tills jag skulle be mormor sicksacka runt så ja kunde skära upp en skåra å då SÅG att det hela tiden funnits där! Hoff... Så nej, du e inte ensam! Hehe.. Nu är d löst iaf. Hoppas allt är bra med er!

2011-10-21 @ 00:22:59
Postat av: Linda

Min har oxå hål, visserligen bara för fyrapunkts-bälte men det går ju iaf :)

2011-10-22 @ 16:08:48
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback