Carola!

Inga favoriter som uppdaterat nu på em.. Tråkigt men kan ju bero på att jag hunnit kolla igenom bloglovin nååågra gånger idag.

Är själv i en riktig hårsvacka just nu. Har fulaste färgen och en fet blond utväxt. Yuck. Har iaf kommit fram till att jag saknar min färgade utväxt.
Har i brist på annat att göra börjat glo The Voice på fredagar och måste säga att även om jag inte älskar kvinnan så älskar jag hennes hår! Själv tycker jag att en färgad botten ger en lite Trashig känsla så de är kul att se att det passar även dem som inte annars har den stilen. Sjukt snyggt och verkar bara bli mer och mer inne bland kändisarna ;)

Går inte att kommentera detta inlägg heller gissar jag. Irri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback