Fin bloggapp!

Har ju varit så sur på bloggappen när den tjorvat så mkt men nu försöker jag igen då! Den ser ju riktigt bra ut :)

Jobbar för fullt nu och Kul är det!:) 
Igår rök mitt långa hår! Skönt som tusan! Vad ska man liksom med de där långhåret till? När jag skulle få Mario var de en som sa "ska du också klippa en kort Mammafrisyr nu?". Hakade upp mig o vägrade klippa mig, haha. Fast nu så här i efterhand så ser jag ju att de är tvärtom. Alla morsor går med långa risiga tofsar 😆 
De är ju då man har tid och spara håret, de märkte ju jag också men så kul var de inte 😉

Annars då. Våran snälla, kramiga bebis Lilo har blivit ett litet monster på dagis som klöser och nyper andra barn. Helt otippat då hon är så harmlös och happy hemma. Hon är ju iofs för liten för att fatta att hon är Dum med dem men det är trist ändå. Sa just åt Acke " fattar du att lilo kommer bli en såndär unge som alla ogillar??:/"
Nej vi får hoppas att de går över fort!
Mario hade lite rätt i somras när han tyckte vi skulle ta hem Stella iaf så vi skulle ha en bebis, "för lilo är ju ingen bebis mamma, hon är ju vårat monster".

Ska köra loppis i helgen, på skyltsöndag! Kom och fynda!!:) jag har haft mkt fina kläder till mina kids! I källaren på Steel!







Kommentarer
Postat av: Lotta

Hon växer säkert bort från att klösa/nypa andra barn fort! Många barn som går igenom såna perioder verkar det som! :) Och de flesta har ju "överseende" när det är ett litet barn.. Värre om man har en i typ 3-4 års åldern som klöser alla :P

2013-11-30 @ 00:30:19
URL: http://lotttablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback