Massa rooligt!

Jaha. Igår var de Hey Baberiba kväll igen, hann väl vara med en kvart eller nått innan ögonen for igen. Min skrutt har  tagit semester och i utbyte har jag fått en liten trasselsudd som för en hel del väsen.
Jäkligt effektiv dag idag. Bakat määängder med peppisar, med godaste degen man kan tänka sig; jaa. min mammas Såklart!
Jag och erica har gjort i ordning L:eggs rum. Jäklar vad nöjd jag är med dem prestationerna! Inte dåligt för två små kart att lyckas flytta alla Stora saker. Hiiihi.
Idag är de glöggkväll. Happ. Tycker egentligen inte att vi har Tid med det. Borde röja och städa bort massa saker här i läggan. Lite småsurkryp har jag i kroppen, fast jag får inte ha det så vi låtsas inte om det.

januari blir en mysig månad, dit längtas. nästa vecka däremot blir hemsk, jobba jobba jobba. Nånå-

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback