smurfen hos tant Doktorn.

idag har smurfen åkt i väg till gammelstad igen. fast utan matte, lite oroligt i magen. (fast eg. kanske bättre att jag inte är där och är hysterisk) & egentligen är de ju absolut inget stor grej, han ska få ta bort halsmandlarna. vilket är bra, Längtar efter att få min tokhund tillbaka med massor av energi när han blir frisk och kry!

nu har jag & CK bokat tid hos Hud & Fräsh i kiruna, behövligt! speciellt för den andra hyden på andra sidan gatan ;) men de ska bli så härligt att få fixat alla stuff nu till vintern. blir säkerligen härligt dyrt också.

by the way, ingen som vill ta över min förkylning nu???? just liiite less på att snora mina stackars kunder i öronen nu... dessutom har vi YOGA på söndag så då ska jag vara frisk!
Bokat resan till Sthlm igår. Härligt. Kommer ha en kurs i månaden nu hela hösten. Inse vilken inspirerad och kreativ frisör jag kommer vara! hiiii!
sen ser hösten bara allmänt rolig ut, massa födelsedagar, resor, Fiskeresa i norge med peebrains-trion, mina umefavoriter kommer hit. bara peppad nu!

äh. nu ska jag bänka mig me kaffekoppen igen så jag vaknar till här......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback