ajajaj....

min mage är heelt paj. får skylla mig själv. alltid såhär vissa söndagar. känns som något fräter i magen, fast den är tom. & nej, de är inte för att den är tom jag har ont, har bara inte kunnat stoppa något i den...
utgång igår, hände väl inte så mkt ovanligheter, alla svinade mer eller mindre på varsitt håll. haha, en del utan alkohol i kroppen. nog för att de brukar hända mig med så jag säger ingenting om de :P
idag har chinesen varit på utflykt hela dagen med Eggby & C/O. de var skönt eftersom jag varit som en såskopp. i morgon far han på en veckas semester till stugan med päronen. så alltså kan jag jobba som en toka hela veckan :P aja. bara gilla läget.

snart är de Åre ;) wiie! haarebrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback