full rulle hela helgen...

ja, från början skulle jag då inte alls ut nu i helgen eftersom jag skulle jobba på bhk malmen hela helgen... men så skulle linda ut o det händer ju inte varje helg så då kunde jag ju fundera på saken iaf... att jag sen fick sovmorgon på lördagen gjorde ju att jag blev tvungen :) fredagen var skitkul. alla var mer eller mindre dragna :) fast roligast var ändå allas våran dancing queen, haha!

lördagen var väl sisåder, jag var nykter och skönt var det eftersom de flesta surade mer eller mindre fram o tillbaka under kvällen :P

min bebis har varit borta från mig på tok för länge nu, saknar han Jättemycket. han kommer bli less på sin matte när han kommer hem och jag får snusa på han :)

ajaa... nu har jag fått en pigg-period av nån anledning, speedad. det ska jag lägga på minnet för snart är jag trött igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback