lite fräschare iaf.....

oui. har tagit tag i mig själv och gått & solat. fått bort den äckliga utväxten som stirrat på mig vareviga morgon (& kväll) när jag tittat i spegeln. nu känner jag mig lite mera som människa. och nu blir man ju faktiskt bara piggare hela tiden, de är ju snart vår!
har varit och prommat strandpromenaden med E&G. Riktigt skönt. Men som slutklämmen på de hela tyckte chinesen inte att vi skulle gå över järnvägsbron. Jag förstår visserligen varför, det Är ruskigt läskigt... huu.
Stabilare mattar får man ju också leta efter. Knallade över järnvägen(inte vid bron) & klockorna började plinga. Bägge två tjippar efter andan, studsar o skriker. Kan inte förstå att hundarna är så pass bra mentalt som dem är ändå?! Hahah! Jag är inte skottfast för fem öre.

Nej, nu ska jag koncentrera mig på veckans höjdpunkt, nyaste numret av Schäfertidningen ;)

Kommentarer
Postat av: Blixten

Nog är det dax att du uppdaterar här, det är ju svinlänge sen :)

2008-03-06 @ 10:28:48
URL: http://ericafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback