härliga söndagar ;)

ja, så var de söndag igen. gillar ju faktiskt söndagar. Slöa och gå omkring i mysbraller heela dagen. Det enda som sabbade den här söndagen lite var att jag råkade sova Alldeles för länge, missade flera timmar som jag kunde ha myst :)
Igår var de 50 årskalas, rätt så trevligt fast de blev hyffsat tidig kväll för oss ändå, gamtanter :P

Har gjort min bokföring, ENSAM. Duktigt av mig tycker jag. Haha. Nu verkar den andra Bettan Eggby börja vakna till liv igen, vad trevligt. Det har varit riktigt Tråkiga veckor då hon varit som en degklump som bara legat hemma o sovit.

Nu måste jag sätta mig ner med Ännu mera pappersjobb. Tjiiihoo vad roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback