underlig onsdag.


Onsdag är en trött-dag. Fast inte idag, den började som vanligt med att jag sov alldeles för länge. Hann i tid till jobbet, men de hade jag inte behövat. Min första kund hade bokat om. Jaha, fast fick vettiga saker gjorda för en gångs skull, var på banken, satte mig & gjorde min bokföring (:P) och var och hämtade hundmat. Nu har jag bara ett Måste kvar den här veckan och det kirrar jag på fredag. Skönt att få stryka lite från listan.

Annars, känner mig positiv idag, alltså inte för att jag brukar vara sur, men stegen var snäppet lättare idag än den senaste tiden. Har varit så slut & trött i hela Jag.
Fast inte så underligt, har ju varit en del påfrestande saker runt omkring mig hela tiden senaste tiden.
Nu är det bara En kvar att ta itu med.
På lördag blir de en snabb tripp till Sthlm & Uppsala. Ska bli kul att röra lite på sig, inte för att de är så många dagar sedan.
Mitt lyckopiller är förövrigt pigg som en duracellkanin nu, härligt att vara ute och träna o busa med honom. Man kan inte låta bli att le.

Nånå. Mer uppdatering senare. Kul föresten att dushcen lagt ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback