17, 14, 13 år.. haha.

Jaha... som vanligt nån vecka sen jag knappa in något här. Nu sitter jag faktiskt i umeå. Treevligt. Fast det bästa av allt är att jag inte vill tillbaka hit. Har inga som helst umebo känslor kvar. Fi fasen vad skönt, annars brukar det alltid vara jobbigt att komma hem efter mina trippar hit. Alltid lika roligt att träffa emma iofs, de är ju alltid nåt :)

Lyxfrulle idag på Royal, det var smarrigt värre :) Sen har vi legat vid havet och "stekt"... Jag tyckte det blåste rätt kallt faktiskt.

Förra helgen spenderades me "storesyrran" på fredagen och lördagen bar det av till piteå... sen vet vi inte så mkt mer :D haha. aja, men snart är de en vecka sen å då är de ju lungt :)

nu äre tomt i huvet. haarebraheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback