ofokuserad...

hade ju massor som jag hade kunnat knappa in hit... men det är som lite rörigt däär uppe för stunden?? hm. typiskt. tänk vad småsaker kan roa en iaf. haha!
pratat länge me plupp idag. det var ett tag sen. MISS YOU! kom fram till att jag stått och stampat på samma ställen väääldigt länge nu. scary. har iofs samlat en massa vuxenpoäng, fast funderar på att gå lite minus på dem och klättra ner på stegen en bit. . . well, well. få se vad de blir. jag har ju som sagt en beslutsångest som heter duga.
har drömt Så sjuka drömmar inatt, och inte en heller. dem har som bara löst av varandra men alla har handlat om samma sak. *tss*... måste släppa de där.
trivs som firren på jobbet. riktigt roligt att vara tillbaka med dem igen. känns ju iofs som att de är där jag borde varit hela tiden. vilka underbara människor, att jag inte insett vad jag borde saknat dem :) nå. men nu vet jag ju de.

nååå. lägger ner. snurrar lite mycket nu va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback