sööndag.

image4image5image6Jaha, utgång blev de då igår. Gaah. Vi var nästan äldst på krogen. Saken blev ju inte bättre på vägen dit när jag kommer på att vi är ju såna där "gamla" som man själv glodde på genom bilrutan när man just blivit 18. För vi har ju verkligen inte förstått att vi inte är purunga och fräsha nå mer. Huuuvva. Scary. Jag vill vara 18 igen. Det var Så mycket lättare & roligare att gå ut då. + att man kunde vara hur galen som helst. Nu ska man låtsas vara mogen. Uuurs.
Nej, vi måste ut på annan ort o svina lite ;)

&&& Jag har fått tokmycket gjort idag! Bakat, städat, diskat, bokfört, bankat, renskrivit kontrakt, promenerat osv osv. En bra söndag med andra ord. Ändå har jag hunnit slappa också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback