kan ju blogga vid fläkten ;)

kom just på att min käre bror har ju fixat min uppkoppling äntligen så kan ju ha datan var jag vill, alltså kan jag blogga & röka, hiih, kan ju inte bli så mycke bättre ;) för hur illa & äckligt de än är så gillar jag ju faktiskt att röka.
sen kan vi ju  tala tyst om vad felet på uppkopplingen berodde på... kan ju säga som så att jag är ju faktiskt bara frisör så man kan inte vänta sig allt för mkt av mig & sen Går de ju att få hjälp med de mesta (förutom dammsugning Tydligen!!!) så då behöver man inte bängla själv.

jag surar lite just nu faktiskt, inte för nått speciellt, känns bara som att de händer allmänt lite hela tiden. NU vill jag göra nått roligt, nu,nu,nu,nu...
man får ju så himla mkt klureri-tid på de här viset.... & de finns otroligt mkt man kan klura på när man väl börjar... tur att man inte är så klar i knoppen ändå.

nej, nu börjar de ta slut här. tror de är fröken pip som mosat ledningarna dit upp ;)

hejsvejs



Kommentarer
Postat av: Catja

Åååh! Din jävil! Var du tvungen och skriva om rökning? Hihi!

2009-04-15 @ 08:41:10
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: tihi..

jag måste ju mosa ledningarna för att vi ska kunna få full kontakt dit upp.. hi hi.. =)



Röka å blogga, d saknas bara kaffekoppen då så är livet komplett.. =)



kram kram

2009-04-15 @ 13:29:05
Postat av: bror

nu kommer du börja blogga som fan eller?=)

2009-04-15 @ 20:16:14
Postat av: emma

hehe! det är att effektivisera tiden! :-)



vi ringde om varandra här om dagen! vi gör ett nytt försök! :-)

2009-04-15 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback