på tiden

att jag bloggar lite, jag vet. men har som verkligen inte haft någon som helst inspiration till att skriva ut något om mitt liv de senaste veckorna.
det har som stått ganska stilla, på samma ställe och trampat. det gör absolut inget, de behövs d med för samtidigt så har jag ju gjort Massa roligt ;) hiiih.

idag är de långfredag & det har fanimej varit en sjukt lång dag idag. mycket gör väl att jag slog upp ögonen kl 06,20 IGEN på en ledig dag. förstår faktiskt inte, på veckorna kan man minsann sova.
har ändå inte fått speciellt mycket gjort idag, vilket säkerligen gjort dagen ännu längre.
eller fan, de var ju i morse jag var me erica på nex & käkade frulle, de kändes länge sen bara.
sen har jag spenderat några timmar på soffan här hemma för att sedan gå över till catja på kaffe, de slutade med ännu mera soffa.

men nu har jag faktiskt piggnat till. jag & eddie tog en ordentligt promenad som vi avslutade på sjöpen och busade. sjukt härligt var de ute, blev såder glad & kände att jag hade kunnat gå hur långt som helst. har inte fått gå en såndär skön prommis på väldans länge, har inte vädret varit piss så har de varit isbana så man har sniglat fram som en pensionär för att inte ramla.

hm... ännu några sega lediga dagar framför sig & eftersom Nästan alla lär ligga bakis förutom jag så får jag väl damp snart.

Kommentarer
Postat av: emma

härligt med lite uppdatering :) jag måste ringa för att få lite grundligare uppdatering tror jag :)

2009-04-13 @ 01:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback