sådär..

slött sätt att få ihop ett inlägg...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Nina Elisabeth Sjöholm
Låt som när du är ledsen sörjer till? takida - reason to cry

Beroende av: mina vänner, kaffe & cigg
Vem behöver du mest just nu: det ni
Vad tror folk om dig? det är nog väldans olika?
Stämmer det? säkert
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon(&ögonfransar)
Vad säger du för att imponera på någon? kan inte ljuga & säger de jag tänker för de mesta.
Hur imponerar man på dig? med en grym schäfer ;)
Brukar du skratta för dig själv? de händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:   Sätt på kaffe
Var bor du? Gällivare.
Trivs du där: För de mesta.
Äger du några converse: nix, inte nå mer
Sprit, cider, vin eller öl: vin eller öl
Brukar du bli för full: Händer väl nångång ;)
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk mot något: nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: har så många halvluddiga planer
Hur svarar du i mobilen: det beror på vad de står på displayen
Vem ringde du senast? martina
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hallå
Antal timmar sömn inatt: 5 H
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: Oftast, fast blir mer & mer tidsoptimist & d gillar jag inte
När mår du bra: när allt går som jag vill & det händer mkt :)
När blev du fotad senast: i ume
Hur känner du dig nu: seg, rastlös, gnällig, tom
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit, röd
Vad tycker du om fötter: roligaste kroppsdelen att shoppa till :)
Vad saknar du: Min älskade Chines...alldeles för mkt, alltid.
Hade du en bra kväll igår: njaaae
Favorit dryck på morgonen: kaffe
Rakar du benen: Nix, vaxar
När brukar du oftast gå och lägga dig: 00,00
Är du blyg? njae
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tveksamt.
Har du spytt offentligt: säkert har jag de? iaf på erica
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vet inte. gå igenom dicktricks boken?
Är du nöjd med ditt liv: Nja, ibland
Är du bortskämd: Inte alls
Vad gör du i morgon: Säg det
Vad är det värsta du vet? falska människor eller när jag blir fet över en natt såder
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket..
Vad behöver du just nu? bli lite påhittig
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? pink.
Vad längtar du till? sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, underbara människor
Vad använder du för shampoo? Bed Head Superstar eller Brunette Goddess el S-factor, beror på humöret :)
Vad är det finaste du fått? allahjärtansdagkort av min lilla maja, såklart gjort i skolan & skrivit gulligt i de själv "håpas du får en bra alla jertans dag. jag elskar dej faster. kram maja"
En speciell dag du minns:  29 oktober 2005
Hur gammal är du: 23
Tycker du om någon just nu: Nej
Om fem månader: Kanske?
Du samlar på: det enda jag sparar är väl Foton,foton,foton...
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: lena el erica
Gillar du golf: NEJ
Vilken tid gick du upp idag: 06,20 (på en ledig dag :P)
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: Jaa, yllisar
Vad ska du göra ikväll: endast sova.
Är det okej att gråta: Självklart.
När grät du senast: igår när jag satt o tänkte på min nalle
Laddar du ner musik och film från Internet: Jo
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa & shoppa
Bär du glasögon eller linser: nej, Absolut aldrig linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: tio kanske om jag inte vaknar före
Har du piercing: jo
Vill du gifta dig: I do.
Vill du ha barn: vet inte
Solar du ofta: Nej verkligen inte.
Är du bra på att laga mat: neej!
Gillar du att dansa: ja
Är du flygrädd: lite
Hur vig är du: inte sååå
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller ramlösa
Vilken är din favoritglass: nån B&J
Tror du på ett liv efter döden: jo
Tycker du om sushi: JA :)
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: jo
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och
Vilken ögonfärg har du: gröngula
Har du någon gång gråtit dej till sömns: njae, eller kanske
Biter du på naglarna: nej aldrig
Röker du: tyvärr ja!
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag är frisk, någon gång i veckan.
Senaste låt du hörde: vännerlåten
Vad gör du på helgerna: beror på humöret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback