slöööis

är grymt slö på det här märker jag. men de är bra, för är jag hyffsat nöjd med livet är de som svårare att hitta tiden till att blogga. de är ju lättare hänt att man sätter sig här när man är less på att de händer alldeles för lite, när man är rastlös.
eller i alla fall jag.

jag är ju så dålig på uppdateringar här så de hinner  hända alldeles för mkt för att man ska kunna sortera d o lägga d i rätt ordning i huvet. haha

skulle bli utgång igår iaf. blev ingen direkt förfest, bara sjukt mkt svammel här. hah. ja, men de kan ju också vara trevligt. bar av till krogen alldeles för sent. toklång kö som jag inte orkade vänta på så vände o gick hem o städa lite.
så duktig jag kan vara då :P

äh. vill väl eg inte skriva ut så mkt mera här faktiskt & är lite för seg för att linda in saker.

haaarebrahej

Kommentarer
Postat av: tihi

ha ha d är ju oxå ett sätt att avsluta en festkväll med... nå bara man har roligt..

kram kram

2009-04-26 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback