som grisar :P

ja, de senaste två dagarna har vi lyxat Alldeles för mkt! Trerätters lunch bägge dagarna. Hoff, de har varit lite tungt men äta måste man ju ;) & alla vet hur dålig jag är på de, mohaha. Inte direkt. Kan ju inte påstå att jag & sandra ser ut som de fina flickor vi är när vi slevar i oss ;)
Idag hade jag date me min favvosäljare, dvs Tigi. Rockaholic är skickad till mig så nu beräknas den anlända vilken dag som helst!! Wiiie! Som ett barn på julafton. Men precis som till jul så tjuvkikade jag på grejerna o jag är som vanligt Såld!

& ja pipen, klart vi måste höja ditt ego. De borde vi göra varje dag åt varann tycker jag, vi är ju ändå bra, bäst. Det får jag veta nästan för ofta fast lika glad blir man varje gång ändå! Alltid lite roligare att anstränga sig lite extra också.

Nu håller jag & Sandra på att styra upp grillning, de ser faktiskt ut att gå finfint! Fan vad kul, tänkte d skulle bli en salig blandning folk! Så fredag kan ni komma på grilldag, fast vi har inte spikat nån plats än så förslag är välkomna. E10 kändes lite uttjatat.

nej, nu ska jag vänta in lena så ska vi smeta bort de här fula ljusa utväxterna, yuck.




Kommentarer
Postat av: tihi..

hunny.. du gör mig nästan generad..



Nä helt klart.. man ska berätta åt varann att man uppskattar varann och hur bra man är.. d kan man aldrig höra för många gånger.. Du är bäst gumms...



kram kram

2009-04-29 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback