chineslängtan....

fick sån där ruggig chineslängtan... usch. det känns verkligen i hela kroppen. kom just på att jag minns iaf än hur han luktade. skulle verkligen ge vad som helst för en riktigt gosig gosse just nu. mammas nallebjörn.
det går inte över, de blir ju bättre men det tar nog väldigt länge innan man känner sig hel igen & bara innan de går en dag utan tankar på nallis. Tänkte just att de här var ju våran roligaste årstid, med snöbus, skoter & skidor men tänker jag lite längre så inser jag ju att våren var ju våran bhk-malmen start med allt vad de innebar & efter de sommaren med utställningar o stugan osv. & hösten bara älskade matte att vara ute i skogen i frisk luft och bara vara... så kommer väl hela tiden komma på "ååh, tänk om jag hade haft min chines kvar nu".... underbara jäkla hund,
fan vad jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Catja

Slutaaaaa!!! Jag sitter å bölar också! Jag kan tänka mig va hemskt när det kommer sånnadär "sakna-vågor".... krama

2009-02-24 @ 08:36:50
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: tihi

Åh.. lilla gumman.. får ont i hjärtat när jag läser.. kramar i massor...

2009-02-25 @ 22:46:38
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback