i morgon!!

Fi fasen vad skönt,i morgon har vi semester! Missade helt söndagsblogga igår, var så mycket  fixa o dona. Alla som känner mig vet ju hur effetktiv jag är när jag ska göra saker som att packa. Plockar upp en grej och på vägen mot resväskan snubblar jag över något annat som jag börjar fixa med och väl framme vid resväskan har jag glömt nästa sak att hämta och sätta ner. Lite oroväckande hur mycket "kom ihåg" lappar som behövs redan. Haha.

Har iaf fått bocka av allt på min "göra" lista. Fixat fötterna, vaxat mig osv. Det enda som retar mig är att jag saknar en nagel! Var ju till malin förra veckan och repade en som trillat av, hinner bara in hemma så smäller nästa! Satan.

Kom just på att jag inte sett mina busungar på Evigheter, urs vilken dålig faster jag är! Jag som tycker att jag ser Elise för lite, mm, just det. Henne har jag ju träffat mycket om man jämför med M & A.
Prio ett när jag kommer hem!

På torsdag ska min lilla ögonsten på op. Han har smällt av ett ledband stackaren. Men han kämpar på bra ändå, så länge det finns karra finns de hopp ;)

Nej, nu ska jag virra iväg till min revisor. Lär ju inte hinna in här mer före vi drar så ha de bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback