nu är jag hemma :/

japp, & de känns Fan inge kul. -27 grader. huuu. hade varit nog plågsamt att komma hem till normal vinterkyla (enligt mig -15)
har iaf haft det äckligt skönt i solen. haft mycket varmare än dessa vädersidor på nätet lovat så har inget att klaga på i värme alls. precis lagom så man inte flyter bort på kvällarna heller.
maten har varit alldeles för God, fi fasen. Nossebrosemesterkilon är tillbaka, puh.
men som jag lite lättsamt sa åt lena. - Det är ingen fara, sist jag la på mig sådana här semesterkilon gick det lätt att få bort, det tog bara 1 ½ år.
Lena - LÄTT??!! men fiii faan. så låter du såder lagomt positiv också. du är ju knäpp. haha

nånå, de är ju bara eget fel men vi hade helt underbar frullebuffe också så vi åt så vi hade gravidkassar varje morgon. Förutom första dagen då vi råkade sova aaalldeles för länge. (fick ingen väckning av E & V heller för de räknade me att vi redan hurtat iväg till stranden). Var nog helt slut för när vi vaknade vid 12 tiden hade städerskan grundligt  städat vårt rum också. Hade bara fattats att någon tömde lägenheten också :P

som grädde på moset halkade en gubbe vid polen igår och spräckte huvet. yuck! såklart satt jag upp och rökte och såg/hörde alltihopa. det var en väldans smäll och massa massa blod...huvva... jag undrar hur de gick för stackaren, första dagen på semestern. iaf, så satt han Mogna vänner (alla var i 60 års åldern) och drog en hel rad med sjuka skämt om hans fall och skrattade för fulla muggar ända tills dem lämnade poolen ett tag efter att han åkt iväg med ambulans. var så arg så jag kokade, fi fan! ibland får man skämmas för att vara svensk om man säger så...

slänger in nån bild här, resten blir på facebook men de blir nog inte mkt för de var sånt jäkla gnäll om vad som får läggas upp och inte :P

Kommentarer
Postat av: Catja

Välkommen hem!!! :D Guud helt sjuukt bruna och snygga är ni! :)

2009-02-18 @ 08:16:18
URL: http://nojjimamma.blogg.se/
Postat av: Catja

Du är utmanad! Kom å kolla hos mig!

2009-02-18 @ 08:55:33
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback