utmaning...

8 fakta (o)vanor om mig själv... catjas utmaning.

* Det slog mig nu när jag har ögoninflammation, har ögonfobi. yuck, & folk som tycker fötter är läskiga....
*har en ovana att slänga allt på golvet i hallen när jag kommer hem, de sitter kvar sen min mamma alltid städat efter mig, enda skillnaden är väl att jackan nu ligger kvar när jag ska ta på den igen och de går ju lika bra att ta den från golvet.
*sover alldeles för ofta framför tv-n på soffan :P
*har lite lätt kort stubin när jag kör bil vilket resulterar i att jag ofta viftar o gormar åt folk. (ibland kommer jag på att jag inte borde för de kan ju faktiskt vara mina kunder)
*är sjukt petig med mitt hår, det tror man inte med tanke på hur jag oftast ser ut i skallen :)
*råkar ibland vara alldeles för ärlig
*även om jag är fåfäng så kan jag vissa dagar vara precis tvärtom och utan bekymmer fara o handla i pyjamas.
*sitter helst minst en timme med morgonkaffet och ciggen på morgonen :P

sååå. jag orkar inte skicka vidare för har nog inte ens 8 bloggar jag läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback