braa nina.

inlägget nedan skrev jag förra söndagen, men hade såklart råkat "spara som utkast" så de blev publicerat först i veckan :P klant som man är.

söndagar är som en bra bloggdag har jag märkt, då har man ju såder lagomt lite att göra... skulle ta oss ut igår föresten men lusten frös ihjäl i kön på nex, så här i efterhand gör d då ingenting heller, sparade ju massa slantar som behövs mkt mer snart.

har tänkt orka/hinna bokföra idag också, men först ska jag nog lägga mig på soffan under täcker & söndagsmysa lite me lilltedsan. han har förgyllt min tillvaro här i helgen, han lyfter verkligen stämningen med sitt lilla väsen :D haha. hade vi inte haft han som roade oss igår hade vi nog somnat.

försöker verkligen att Inte räkna ner, fan vad svårt det är. jag hatar att längta, tiden går sååå sakta! nånå cirkus två veckor kvar bara. (vet ju inte exakta dagar eftersom jag absolut inte räknar).

aja väldigt kort update. har vi tur så kommer de mera i veckan. ciaao!

Kommentarer
Postat av: catja

Braaa att du uppdaterar lite oftare nu! Toppen!

2009-01-25 @ 15:26:53
URL: http://catjaa.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Vad ska du göra om 2 veckor då? :) nyfiken

2009-01-26 @ 00:53:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback