natt som vanligast.

men ja, jag ska försöka med de här bloggandet. rätt skönt att få skriva av sig ibland ändå. hade tänkt vänta tills tankar & funderingar känns mera samlade, men då får man nog vänta. blir nog dessvärre ingen ordning & reda där på ett tag verkar d som?!
julhelgen har varit helt okej, lite långsam & lite rastlös. skönt att d där me jullov är över, är faktiskt glad att jag har ett jobb att gå till :)

det är inte d att d inte händer saker när jag är så dålig att uppdatera, de är nog mera de att jag är alldeles för babblig och öppen åt mina vänner så de känns överflödigt att kladda ner här. fast de vore nog jävligt mycket bättre att kladda ner något kryptiskt här i stället för att dela med sig för de går tydligen inte att lita på nån. bara kaka på kaka hela tiden som visat. de som gör mig mest förbannad är att jag alltid blir lika förvånad & att de är de man tror är rakryggade o likadana som en själv i sina åsikter som sviker. eller så är de man själv som är blåst och inte kan läsa av människor? hah, antagligen ;)

har min låne-schäfer på sovbesök inatt. skönt faktiskt att ha en nalle här, även om han är väldigt liten. en av de få hundar som jag faktiskt känner något för just nu. kanske för att han & mitt hjärta var de enda som "klickade" ordentligt. de var ju de mot alla andra & man såg hur uppriktigt mkt de tyckte om den andra.

nej, nu borde jag lägga mig o stirra lite tv så jag kanske somnar inatt iaf. förra natten gick sämre så. faan, jag behöver en vettig vardag. just nu känns de som att jag bara lever för de små roliga stunderna nu och då. har inte hittat något som gör mig glad riktigt, mest apatisk för de mesta. äh. de kommer väl. & nej, de är inte så att jag sitter hemma och väntar på att jag ska bli gladare, jag försöker faktiskt de mesta hela tiden för problem ska lösas, de är ju bara lite svårt när man inte riktigt vet vad som stör.


Min nallebjörn & hans lille kille :)








Kommentarer
Postat av: Tessi

Världens stiligaste killar

2009-01-10 @ 16:18:36
Postat av: Tihi

Ska komma över med lite böcker åt dig gumms... världens bästa sömnpiller.. =)

kramkram

2009-01-11 @ 10:12:52
Postat av: catja

Säger bara Hej här.. Nu får du börja blogga oftare! Fasen ja är ju in varje dag och kollar om du skrivit nått nytt! :)

2009-01-13 @ 16:45:30
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback