finfin torsdag

amenvisst. trots att de började med en liiten försovning så har dagen varit bra faktiskt. haft favoriter på jobbet. wiie. mina kunder gör ju mina dagar. men att ha två Big Sunshines på en dag gör nog de extra bra ;) Även om ingen av dem var i topp direkt så är det ändå sådana där människor som man bara mår bra med. Sådana ska man vara rädd om, de är jag :)

Annars springer tiden faktiskt iväg mot Semester!!! På onsdag drar vi, inte många dagar kvar nu till vi ska toka omkring o hitta på bus! Wiiie!

Jo, var ju förbi mina två små solar idag också. haha, gossen är så Galen så man måste bara garva hela tiden. Klockren liten kille. Måste nog låna honom någon dag.

nej, nu ska jag slänga mig i duschen...

tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

Meehn tja =) Jag tycker verkligen vi kör en fika här INNAN du åker på semester. Du kan väl försöka klämma in mig. Jobbar hela helgen såna där hästpass, men har lunch mellan 12-14 oftast. På måndag ska ju du försöka komma och hålla lite låda i källaren på ink. Men vi får styra upp något! :)

2009-07-16 @ 23:19:02
URL: http://linanystrom.blogg.se/
Postat av: lina

Tack för att du hade lite extra energi så det räckte åt mig idag också! Guldvärd. Resten av dagen blev en glad-dag!

2009-07-16 @ 23:19:46
URL: http://linanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback