heeelg!

hade tänkte blåsa till umeå först men me beslutsångest som hette duga blev d till slut skeå med bästaste umeåsällskapet! fasen vad roligt att få hänga med emma, ett litet lyckopiller hon också som alltid är glad.
mitt andra prozac lilleskuttan har jag inte hunnit me alls den här veckan :( huu.
men nästa vecka Gör vi något!! Och om snart baara 2 veckor ska vi hänga heeela dagarna, tjiiiho!

sen kom en annan nyhet från helt fel håll den här veckan, trist. först blev jag faktiskt ledsen. jaha, även om vi inte hängt som vi brukar räknar jag me att vi vet var vi har varandra & då vill man inte höra nyheter med stort N bakvägar.men, as usual hade gellivareskvallret hunnit göra sitt trots att fröken inte sagt d åt många.

hunnit vara me LL på kafferep också, hon är bara bäst. nu ska jag hoppa i dushen o sen ringa o kolla att lille G är vaken så vi kan styra mot buspojkarna i skeå.


puss o hej

Kommentarer
Postat av: j

förstår du är besviken på henne.

2009-07-03 @ 09:27:30
Postat av: Anonym

Haha! Jessica nu får du ju ge dig!

2009-07-03 @ 11:22:38
Postat av: Catja

Sorry jess! ;)

2009-07-03 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback