skapa lite skvaller...

tänkte jag. som om de inte skvallras nog. hah. de är lustigt, jag tycker de är ganska roligt att ge folk något att fundera över ändå. iaf, som jag vet att iaf en av mina bloggläsare helt säkert håller med om, man kan inte ha vänner av det motsatta könet i den här lilla kommunen, då funderas det. Jag som har väldans socialt jobb märker de allt för väl, för inte räcker de att folk frågar en gång i veckan om jag dejtar den ena eller den andra. Rätt tufft av alla som iaf frågar, creds till er. Ni andra gör väl som jag o struntar i vem folk hänger me eller så funderar ni ;)
Idag har jag iaf haft en hänga med min favvotomas-dag. Började morgonen hos mig med frilla fix. Lillgossen blev riktigt söt som vanligt (eller gammal enligt vissa, haha). Sen rullade vi vidare till tomasens tillhåll och kladdade lite på mig. Gjorde riiiktigt Ont idag. Länge sedan jag varit så gnällig!;) Men du Är bäst ändå!

Vidare till nästa mysställe, familjen larsson. 8 års kalas, var riktigt duktig och hjälpte linda med värdinnarollen åt dem små galningarna. Ja, de ni, nina o en massa kids. Lena hade lite roligt åt mitt vuxna och inte så genomtänkta språk till barnen "vad vill du ha å dricka? haaallå, ungen?" Nej, jag är inte känd för att tänka innan jag talar. Fast å andra sidan, hos dem här spelar de ingen roll, man behöver verkligen inte förfina sig på nått sätt, därför jag trivs där Med ungar o allt.

Nej nu ska jag kasta mig i duschen. Sov gott! tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart man inte kan ha kompisar av det andra könet fattar du väl ? Det funkar ju inte!



Haha, hoj usch vad folk bryr sig! Vad ska man göra åt saken ? Sluta lyssna eller helt enkelt inte bry sig vad folk tänker, tycker och tror? :P

2009-07-14 @ 23:12:29
URL: http://linanystrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Klart det är så! Tror nog mest det är tjejer/killar som inte har egna kompisar av det motsatta könet som tycker så :)

2009-07-15 @ 01:41:19
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Catja

Haha! Jamen visst är det skojj! Äh, dom flesta vet ju hur den här stan funkar. Så låt dom! Å kom ihåg, vi är ju så cool så alla måste ju prata om oss! ;)

2009-07-15 @ 07:52:44
URL: http://nojjjigmamma.blogg.se/
Postat av: Catja

Haha! Men vilken tankeläsare du är!!! Just nu ser jag ut som en lestadian med en tantfläta i nacken för jag orkar inte se på skiten! Hahaha! Men jag tänkte att du ska få ha semester å så.. Du har nog fullt upp! Men om lucka finns så JA JA JA!!!

2009-07-15 @ 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback